Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Konsultant(ka)
w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: Poniedziałek-Niedziela, Dni świąteczne
Godziny pracy: 7:00-23:00

Tryb wypłaty: miesięczna

System wynagrodzeń: stała podstawa + prowizja

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Profesjonalna obsługa obecnych klientów T- Mobile
  • Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
  • Łatwość w nawiązywaniu znajomości
  • Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
Nasza oferta dla Ciebie:

Aplikując do naszego Contact Center dołączysz do jednego z naszych zespołów. Odpowiadamy za pierwszą linią wsparcia dla naszych klientów oraz za dosprzedaż innych produktów z naszej oferty. Obsługujemy wyłącznie naszych obecnych klientów:)

Pracujemy w modelu hybrydowym: 50% czasu pracy z domu, 50% czasu z biura.

Dodatkowo możesz liczyć u nas na:

  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
  • Otrzymasz dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne ogłoszenia:

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...

2023-10-22

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: Warszawa, Fort Wola

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej, dokładnej i zorganizowanej, z komunikatywną znajomością języka...

2023-10-21

Firma: Telemedi sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Konsultant telefoniczny

Wspópraca z agentami ubezpieczeniowymi, obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo), rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów, budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami. Wymagania konieczne:...

2023-10-20

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Lokalizacja: Siedlce

Więcej informacji