Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa

Twoją rolą będzie:
  • Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
  • Akceptacja dokumentów księgowych;
  • Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej;
  • Przygotowywanie raportów oraz zestawień;
  • Tworzenie instrukcji oraz opisów procesów;
  • Aktualizacja i publikacja treści w bazie wiedzy;
  • Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci kierunków ścisłych;
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z Klientem;
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
  • Doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klienta będzie dodatkowym atutem.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Praca zdalna i hybrydowa
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń

Podobne ogłoszenia:

Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English

Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

2023-10-23

Firma: Foundever

Lokalizacja:

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...

2023-10-21

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Customer Service Specialist with Dutch and English

Remote work Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...

2023-10-21

Firma: Foundever

Lokalizacja:

Więcej informacji