Asystent / asystentka członka zarządu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Asystent / asystentka członka zarządu

(Warszawa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,
  • zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,
  • prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy biura,
  • tworzysz raporty i prezentacje biznesowe (biegła znajomość MS PowerPoint) oraz monitorujesz i kontrolujesz statusy projektów,
  • nadzorujesz prawidłowy przepływ informacji w ramach zarządzanego obszaru Członka Zarządu.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • posługujesz się biegle językiem angielskim,
  • szybko się uczysz,
  • jesteś osobą uśmiechniętą, życzliwą oraz dyspozycyjną,
  • lubisz świadczyć wsparcie, a praca z ludźmi sprawia Ci satysfakcję,
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną, mocno ukierunkowaną na realizację celów.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Podobne ogłoszenia:

Operations specialist / Office assistant

Obowiązki: Codzienna współpraca z zarządem firmy, realizacja zadań ad hoc, szukamy człowieka od wszystkiego :) Na pewno nie będzie nudno. Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników i onboardingu Proponowanie i wdrażanie nowych inicjatyw w obszarach związanych...

2023-10-17

Firma: Telemedi sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Professional Assistant

Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie...

2023-10-17

Firma: PwC

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Asystent / Asystentka Zarządu

Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzami członków Zarządu oraz podróżami służbowymi, a także nadzorowanie przepływu, korespondencji i dokumentów, Organizacja i protokołowanie spotkań statutowych Zarządów Grupy, Przygotowywanie raportów oraz...

2023-09-28

Firma: Contract Administration Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Więcej informacji