Asystent ds. Obsługi Pacjenta

- nothing is more important than health
Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
 
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
 
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
 
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom  i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa
Twoje zadania:
  • umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
  • udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
  • budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • współpraca z personelem medycznym
Jeśli wyróżniasz się?
  • pozytywnym nastawieniem do ludzi oraz chęcią pomocy innym
  • cierpliwością i wrażliwością na potrzeby innych
  • wyznawaniem zasady, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
  • czerpaniem przyjemności płynącej z kreowania pozytywnego wizerunku firmy
  • umiejętnością współpracy w zespole oraz wysoką kulturą osobistą
  • samodzielnością i wykazywaniem inicjatywy
  • tym, że praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywaniem zadań od A do Z
  • gotowością do pracy w różnych godzinach, w tym również w weekendy
Korzyści z pracy u nas:
  • staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwoju
  • zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
  • będziesz miał możliwość zdobycia doświadczenia w otoczeniu najlepszych specjalistów
  • otrzymasz szansę wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez placówkę, poprzez kreowanie jej pozytywnego wizerunku
  • uzyskasz możliwości rozwoju w strukturach Affidea, co pozwoli na wykorzystanie Twojego potencjału zawodowego

Podobne ogłoszenia:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie...

2023-10-21

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, al.Krakowska 110/114

Więcej informacji

Rejestratorka medyczna

Przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie pacjentów, prowadzenie dokumentacji medycznej Wymagania inne:

2023-10-20

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku

Lokalizacja: Radom

Więcej informacji

Recepcjonista / Recepcjonistka

Najlepszy kandydat to taki, który: ​ posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), potrzebuje zmiany i zależy mu na pracy w stabilnej firmie (ponad 25 lat na rynku), ​ bardzo dobrze zna pakiet MS Office, jest chętny do nauki...

2023-10-20

Firma: Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, ul. Puławska 278​

Więcej informacji