Dyrektor Departamentu Rozwoju

W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.



Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:

Dyrektor Departamentu Rozwoju
Miejsce pracy: Ostrołęka

Na start oferujemy Ci:

  • realny wpływ na podejmowanie kluczowych decyzji
  • odpowiedzialne stanowisko i jasno określone cele
  • atrakcyjne wynagrodzenie i dostosowaną do Twoich preferencji formę umowy
  • pracę w zgranym, otwartym zespole
To stanowisko może być Twoje jeśli:
  • posiadasz kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w branży finansowej
  • masz wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • posiadasz wiedza z zakresu zagadnień sieciowych, bezpieczeństwa IT oraz działania systemów informatycznych zarządzania projektami, zarządzania zasobami ludzkimi
  • znasz technologię IT oraz aktualne trendy zarówno w obszarze infrastruktury technicznej jak i budowy oprogramowania
  • posiadasz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach Spółki i jej wartościach
  • potrafisz opracowywać modele biznesowe stosowane w projektach
Na co dzień będziesz zajmować się:
  • zarządzaniem Departamentem Rozwoju i podległymi komórkami organizacyjnymi
  • nadzorem nad pracami projektowymi, programistycznymi oraz administracją, eksploatacją i rozwojem systemów IT i baz danych
  • planowaniem i nadzorowaniem zadań oraz odpowiedzialność za realizację zadań Departamentu Rozwoju
  • planowaniem i operacyjnym nadzorem działań mających na celu rozwój i wzrost sprzedaży produktów
  • udziałem w opracowywaniu wizji i wdrażanie strategii IT w Spółce
  • wspieraniem i rozwojem systemów informatycznych zgodnie z biznesowymi potrzebami Spółki
  • zarządzaniem i organizacją pracy podległego zespołu oraz inspirowaniem, motywowaniem i wspieraniem w codziennej pracy
  • analizą potrzeb komórek organizacyjnych w Spółce w zakresie IT oraz sporządzaniem na tej podstawie krótkookresowych i długookresowych programów rozwoju a także nadzorem nad ich realizacją
  • zarządzaniem projektami IT oraz zapewnieniem ich terminowej realizacji, a także dbałością o zapewnienie i aktualność adekwatnej dokumentacji
  • zapewnieniem ciągłości działania systemów IT i jakości usług
  • udziałem w procesie zarządzania incydentami operacyjnymi, w tym bezpieczeństwa, w celu minimalizacji ich wpływu na działalność operacyjną
  • określaniem KPI i KRI w zarządzanym obszarze, ich nadzorem i raportowaniem
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!