Inspektor
nazwa komórki organizacyjnej, do której jest prowadzony nabór:
Wydział komunikacji i Transportu
Wymiar etatu: 1/1
- prowadzenie postępowań w sprawie rejestracji pojazdów krajowych i zagranicznych;
- prowadzenie postępowań w sprawie czasowej rejestracji pojazdów;
- prowadzenie postępowań w sprawach o nałożenie kar pieniężnych, w przypadku o których mowa w art.140ma i 140mb ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie wyrejestrowywania pojazdów z powodu kasacji, wywozu za granicę;
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie czasowego wyrejestrowywania pojazdu z ruchu;
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie wymiany dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany danych w nim zamieszczonych;
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie wydania dowodu rejestracyjnego, tablicy ( tablic) rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych w przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia;
- prowadzenie postępowań w sprawie nadania cech identyfikacyjnych pojazdom;
- wysyłanie zawiadomień i potwierdzeń dotyczących pojazdów wcześniej zarejestrowanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- kierowanie pojazdu na dodatkowe badanie techniczne w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża on bezpieczeństwu ruchu, narusza wymagania ochrony środowiska, uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostały uszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, w celu ustalenia danych pojazdu niezbędnych do jego rejestracji;
- przyjmowanie od Policji, Inspekcji Transportu Drogowego oraz jednostek upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanych dowodów rejestracyjnych ( pozwoleń czasowych );
- zwracanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych ( pozwoleń czasowych) po ustaniu przyczyny uzasadniającej ich zatrzymanie;
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie wydania zaświadczenia o zagubionym dokumencie - dowód rejestracyjny;
- dokonywanie legalizacji tablic;
- dokonywanie zmiany stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym;
- przyjmowania zawiadomień o dokonaniu montażu instalacji przystosowującej pojazd do zasilania gazem;
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków i zawiadomień o zbyciu i nabyciu pojazdu;
- prowadzenie podręcznego archiwum wydziału komunikacji i transportu;
- prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania (dowody rejestracyjne, znaki legalizacyjne);
- prowadzenie postępowań w sprawie wyłonienia wykonawcy na produkcję tablic rejestracyjnych;
- prowadzenie rejestru wydanych tablic rejestracyjnych;
- prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na prowadzenie SKP;
- wydawanie uprawnień diagnostom;
- prowadzenie kontroli OSP;
- obsługa poczty w systemie EZD.
- praca na stanowisku biurowym, w siedzibie urzędu, przy ul. Górnej 13 w Otwocku, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00, z zastrzeżeniem regulacji wprowadzanych w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju;
- praca wymaga obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner;
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu;
- budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.
Wykształcenie
Wyższe
Staż pracy
3 lata
Znajomość aktów Prawnych
Prawo o ruchu drogowym
Wykształcenie
Wyższe II stopnia o kierunku administracja
3 lata pracy w administracji publicznej
Umiejętności
Obsługa komputerowa systemu ‘’POJAZD’’
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
- kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wzięcia udziału w rekrutacji (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Otwocku (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).
Podobne ogłoszenia:
Inspektor
nazwa komórki organizacyjnej, do której jest prowadzony nabór: Wydział Administracyjny Wymiar etatu: 1/1 Zakres obowiązków: prowadzenie spraw formalno-prawnych zadań inwestycyjnych w tym przygotowywanie kompleksowej dokumentacji niezbędnej do...
2023-10-23
Firma: Starostwo Powiatowe w Otwocku
Lokalizacja: Otwock
Więcej informacjiInspektor
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na III piętrze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje...
2023-10-20
Firma: Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiStarszy inspektor
Warunki pracy Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery...
2023-10-19
Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji