Kierownik Biura / Office Managera

Jesteśmy firmą świadcząca usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 3600 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Biura / Office Manager. 

Kierownik Biura / Office Managera
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
  • kompletowanie faktur, rachunków, prowadzenie ich ewidencji, zapewnianie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów,
  • zarządzanie dokumentacją pracowników (przygotowanie umów, ewidencja czasu pracy, skierowanie na badania lekarskie, wnioski urlopowe, L4, organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP etc.),
  • obsługa procesów rekrutacyjnych (wystawianie ogłoszeń, nadzór nad portalami pracy, informacje o nowych kandydatach),
  • przygotowywanie, odbieranie i ewidencjonowanie zapytań ofertowych,
  • zamawianie artykułów biurowych, środków czystości i innych,
  • nadzór nad wyposażeniem, stanem technicznym i czystością biura (w tym nadzór nad serwisem sprzątającym),
  • nadzorowanie prawidłowego przepływu informacji w firmie,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi wg. bieżących potrzeb (np. UDT),
  • rejestracja i archiwizacja umów i dokumentacji Spółki,
  • prowadzenie ewidencji mienia służbowego (telefony komórkowe, karty SIM, laptopy),
  • organizowanie i obsługa spotkań oraz imprez firmowych,
  • prowadzenie kalendarza Zarządu Spółki oraz czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
  • optymalizowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz wsparcie administracyjne pozostałych działów firmy,
  • obsługa ogólnofirmowej korespondencji tradycyjnej i mailowej, obsługa rozmów telefonicznych, przyjmowanie gości i interesantów,
  • obsługa pakietu benefitów firmowych (opieka medyczna, karty multisport),
  • onboarding nowych pracowników,
  • wsparcie w działaniach marketingowych,
  • wykonywanie innych zleconych zadań wynikających z pracy biura.

Nasze wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole,
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
  • szkolenia i możliwość rozwoju,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

Podobne ogłoszenia:

Head of the Management Board Office / Executive Assistant (CEO, CFO)

Opis stanowiska : Zarządzanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, administracji i obsługi recepcyjnej, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in....

2023-10-22

Firma: Contract Administration Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Więcej informacji

Office Coordinator

Twoim zadaniem będzie: Koordynacja procesów operacyjnych i systemowych związanych z nieruchomościami Klienta Organizacja podróży służbowych, spotkań wewnętrznych, zewnętrznych Wsparcie managera floty samochodowej Organizacja eventów biurowych Nadzór nad...

2023-10-19

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Kierownik Biura Zarządzania Portfelem, Programami i Projektami

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: W ramach prowadzenia obszaru Zarządzania Portfelem, Programami i Projektami w organizacji: Pełna odpowiedzialność za rozwój obszaru project management w firmie, Planowanie...

2023-10-18

Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji