Konsultant ds. Telefonicznego Wsparcia Klienta Sportowego

W Medicover Sport zawodowo dbamy o zdrowie, kondycję fizyczną i rekreację pracowników wielu firm. Dzięki nam użytkownicy mogą w wygodny sposób skorzystać z bazy ponad 4500 obiektów sportowych oraz wielu aktywności online. Jako firma stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia i rozumiemy znaczenie aktywności fizycznej oraz rekreacji w skutecznej profilaktyce chorób. Dzięki temu Medicover Sport oferuje najlepszą receptę na zdrowe rozwiązania dla firm.

Konsultant ds. Telefonicznego Wsparcia Klienta Sportowego
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Twoje zadania:
  • telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać!
  • obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów.
  • obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta.
  • kontakt z klientem anglojęzycznym.
  • wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy.
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na min. 20h tyg. 
  • jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi.
  • znasz j. angielski na poziomie B2, umożliwiając kontakt z klientem anglojęzycznym (warunek konieczny).
  • jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy.
  • z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
  • znasz pakiet Office.
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie stacjonarnym​ (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96).
  • infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00.
  • grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką, w oparciu o twoją dostępność, jak i zespołu.
  • zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień),  a następnie wsparcie opiekuna (Buddy).
  • zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych.
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
  • możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.
Poznaj etapy rekrutacji:
  1. Analiza CV
  2. Wywiad telefoniczny
  3. Spotkanie zdalne
  4. Decyzja

Podobne ogłoszenia:

Konsultant ds. Wsparcia Klienta Sportowego

Twoje zadania: Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać! Obsługa posprzedażowa , w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Obsługa...

2023-10-20

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Główne zadania: Obsługa połączeń przychodzących na infolinii, udzielanie odpowiedzi na pytania Pacjentów. badanie potrzeb i dostosowanie usług zgodnie z oczekiwaniem Pacjenta, prowadzenie najwyższej jakości rozmów z klientami w oparciu o szacunek i...

2023-10-17

Firma: Medea Health

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Młodszy Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

Czym będziesz się zajmować? Obsługą przychodzących połączeń od Klientów, udzielając im wsparcia w różnego rodzaju kwestiach. Pomaganiem w rozwiązywaniu problemów i zapewnianiem spokojnego umysłu naszym Klientom. Czego oczekujemy? Umiejętności...

2023-09-27

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

Więcej informacji