Konsultant ds. Telefonicznego Wsparcia Klienta Sportowego
W Medicover Sport zawodowo dbamy o zdrowie, kondycję fizyczną i rekreację pracowników wielu firm. Dzięki nam użytkownicy mogą w wygodny sposób skorzystać z bazy ponad 4500 obiektów sportowych oraz wielu aktywności online. Jako firma stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia i rozumiemy znaczenie aktywności fizycznej oraz rekreacji w skutecznej profilaktyce chorób. Dzięki temu Medicover Sport oferuje najlepszą receptę na zdrowe rozwiązania dla firm.
Twoje zadania:
- telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać!
- obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów.
- obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta.
- kontakt z klientem anglojęzycznym.
- wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy.
- jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na min. 20h tyg.
- jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi.
- znasz j. angielski na poziomie B2, umożliwiając kontakt z klientem anglojęzycznym (warunek konieczny).
- jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy.
- z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
- znasz pakiet Office.
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center.
- stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie stacjonarnym (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96).
- infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00.
- grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką, w oparciu o twoją dostępność, jak i zespołu.
- zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień), a następnie wsparcie opiekuna (Buddy).
- zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych.
- program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
- możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.
- Analiza CV
- Wywiad telefoniczny
- Spotkanie zdalne
- Decyzja
Podobne ogłoszenia:
Konsultant ds. Wsparcia Klienta Sportowego
Twoje zadania: Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać! Obsługa posprzedażowa , w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Obsługa...
2023-10-20
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Więcej informacjiSpecjalista ds. Obsługi Pacjenta
Główne zadania: Obsługa połączeń przychodzących na infolinii, udzielanie odpowiedzi na pytania Pacjentów. badanie potrzeb i dostosowanie usług zgodnie z oczekiwaniem Pacjenta, prowadzenie najwyższej jakości rozmów z klientami w oparciu o szacunek i...
2023-10-17
Firma: Medea Health
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiMłodszy Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
Czym będziesz się zajmować? Obsługą przychodzących połączeń od Klientów, udzielając im wsparcia w różnego rodzaju kwestiach. Pomaganiem w rozwiązywaniu problemów i zapewnianiem spokojnego umysłu naszym Klientom. Czego oczekujemy? Umiejętności...
2023-09-27
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Więcej informacji