Konsultant ds. Telesprzedaży

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
 
Poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Konsultant ds. Telesprzedaży
Warszawa



Lubisz sprzedawać? Potrafisz? Chcesz pracować z domu? Jeśli tak, dołącz do nas i pracuj z nami!

Wyszkolimy cię i zapewnimy niezbędny sprzęt niezbędny do pracy :)


Zgłoś się do nas jeśli:
  • jesteś otwarty/a na nowe doświadczenia
  • Komunikatywny/a
  • Elastyczny/a
  • Sprytny/a
  • Pogodny/a
  • Dyspozycyjny/a min 40h tyg
  • Obowiązkowy/a
  • Skoncentrowany/a na osiąganie celu – prowizje czekają!
  • Posiadasz pierwsze doświadczenie w telesprzedaży lub CC
Dlaczego warto?
  • Pracujesz zdalnie, a sprzęt masz od nas!
  • Nauczymy Cię wszystkiego co jest potrzebne do wykonania zadania.
  • Zapłacimy Ci podstawę.
  • Dostaniesz prowizję za swoją sprzedaż – and SKY is the limit!
  • Nie będziesz się nudzić i będziesz pracować ze świetnymi ludźmi!
Z naszej strony oferujemy:
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty multisport,
  • Pracę w 100% zdalną oraz niezbędny do pracy sprzęt,
  • Możliwość przejścia na UoP po 3 miesiącach współpracy
  • Profesjonalne, płatne szkolenie na początek!
  • Możliwość rozwoju w kierunku Team Leadera czy Specjalisty ds. Szkoleń.
  • Luźną, przyjazną, ciepłą atmosferę.
  • Otwartość na pomysły, inicjatywę i nowe pomysły!
  • Konkursy sprzedażowe!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.