Koordynator Indywidualnej Obsługi Szpitalnej
- przede wszystkim swobodnie komunikuje się w języku angielskim, min. na poziomie B2 – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
- ma doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów – doświadczenie w obsłudze Klientów Premium mile widziane,
- lubi pracować z ludźmi i łatwo nawiązuje nowe kontakty,
- jest osobą dobrze zorganizowaną oraz asertywną,
- zna branżę medyczną – mile widziane ukończenie kierunku Zdrowie Publiczne.
- kompleksowa opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym – koordynacja pacjentów Paley Eurepean Institute, pacjentek zakwalifikowanych do operacji endometriozy robotem chirurgicznym Da Vinci w Szpitalu Medicover oraz pacjentów zainteresowanych operacjami w zakresie leczenia drżenia samoistnego i Choroby Parkinsona,
- ścisła współpraca z wszystkimi działami szpitala w celu zapewnienia kompleksowej obsługi pacjenta,
- realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług,
- działania związane z rozliczeniami finansowymi.
- oferujemy stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę,
- pracę na pełen etat z elastycznym grafikiem dostosowanym do twoich potrzeb,
- praca w 12-godzinnym lub 8-godzinnym trybie zmianowym - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00,
- zawsze wolne niedziele i święta,
- szkolenia merytoryczne i praktyczne, które zmniejszą Twój stres podczas pierwszych dni w nowej roli,
- program poleceń wewnętrznych – otrzymuj premie za polecenie osób do pracy,
- prywatną opiekę medyczną – dla Ciebie i Twojej rodziny (w ramach pakietu medycznego: możliwość korzystania 2x tyg. z karty Medicover Sport)
- dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa Medicover Sport w wersji Open, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English
Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
2023-10-23
Firma: Foundever
Lokalizacja:
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji