Microsoft 365 Administrator

Contract Administration to jedna z największych polskich firm oferujących kompleksowe usługi z obszaru kadr i płac oraz rozwiązania technologiczne automatyzujące procesy kadrowo - płacowe. Jesteśmy obecni na rynku ponad 30 lat i wciąż się rozwijamy. Zatrudniamy ponad 500 pracowników w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Microsoft 365 Administrator
Miejsce pracy: Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Opis stanowiska: 

  • Nadzorowanie i administracja usługami Microsoft 365 (m.in. Azure AD, Exchange, Sharepoint, Teams, Intune, Conditional Access, MFA),
  • Rozwój usług M365 w Organizacji, tworzenie nowych rozwiązań na bazie usług Microsoft M365, Azure, Power Platform, PowerBI, MS Intune, Dostęp warunkowy),
  • Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych O365,
  • Rozwój systemów monitoringu i kontroli O365,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania infrastruktury O365 zgodnie z obowiązującymi procedurami ISO 27001,
  • Zarządzanie dokumentacją (koncepcje, instrukcje obsługi, procedury awaryjne),
  • Przygotowanie instrukcji obsługi i pomoc w edukacji użytkowników.

Osoba na tym stanowisku będzie również miała styczność z:

  • Serwerami Windows (AD, DHCP, inne usługi).

Wymagania:

  • Znajomość i doświadczenie (min. 2 lata ) w zarządzaniu usługami Microsoft 365 oraz środowiskami hybrydowymi,
  • Doświadczenie w tworzeniu nowych rozwiązań na bazie usług Microsoft M365, Azure, Power Platform, PowerBI, MS Intune,
  • Doświadczenie z obszaru zarządzania tożsamością (Identity and Access Management,, Dostęp Warunkowy, Azure AD Identity Protection, Hybrid Identity, MFA),
  • Znajomość Windows Server, Active Directory, Azure AD,
  • Znajomość rozwiązań monitoringu systemów i infrastruktury,
  • Umiejętność szybkiego diagnozowania zgłoszonych problemów,
  • Dobra organizacja pracy i realizacji zadań,
  • Doświadczenie w uczestnictwie w projektach biznesowych,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się oraz sporządzanie,
  • Umiejętność pracy w kilkuosobowej grupie, chęć dzielenia się wiedzą,
  • Profesjonalne podejście do pracy, odpowiedzialność,
  • Umiejętność samodzielnego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na systemie ticketowym Jira.

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
  • Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
  • Po okresie wdrożenia zapewniamy możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office),
  • Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
  • Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med,
  • Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
  • Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Nasze biura:

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Contract Administration i spółki powiązane z siedzibą przy ul. Hrubieszowskiej 2, 01-209 Warszawa: Advartis Business Services sp. z o.o. Crowe Advartis Accounting sp. z o.o. Crowe Advartis Consulting sp. z o.o. Crowe Advartis Tax Advisers sp. z o.o. CA Property Services sp. z o.o. Poland Audit Services sp. z o.o. TGC Ordowska Kancelaria Prawnicza sp. k. TGC Rogozik Kancelaria Prawnicza sp. k. TGC Corporate Services sp. z o.o. TGC Tax Advisers sp. z o.o.

Ponadto, informujemy, że:

  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji
  • Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, , usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych..
  • Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenie w jeden lub kilka z poniższych sposobów: - wysłanie pisemnego oświadczenia na adres ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, - wysłanie oświadczenia o cofnięciu zgody drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@ca-staff.eu
  • Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; https://uodo.gov.pl.
  • Odbiorcami danych mogą być podmioty publikujące powyższe ogłoszenie rekrutacyjne oraz podmioty z nimi współpracujące, a także dostawcy i firmy serwisujące systemy IT wspomagające przetwarzanie danych osobowych.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
  • Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  • W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w CA pod adresem email: iod@ca-staff.eu.

Podobne ogłoszenia:

Pracownik do Wydziału Obsługi Systemów Biletowych

Opis stanowiska: Nadzór nad funkcjonowaniem systemów sprzedaży biletów KM; Aktualizowanie bazy danych w zakresie atrybutów stacji i przystanków kolejowych, ofert handlowych, ulg i zniżek; Przygotowywanie wymagań dotyczących nowych funkcjonalności w...

2023-10-20

Firma: "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

National ICT Officer

Context: Under the overall supervision of the Chief of Mission, direct supervision of the Resources Management Officer and technical coordination with the RO Brussels Regional Information Management and Information Technology Officer, the incumbent will provide user...

2023-10-19

Firma: Międzynarodowa Organizacja ds. Migracji

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Główny specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych

Będziesz odpowiadać za: opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych, pozyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji, weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu...

2023-10-19

Firma: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji