Młodszy Asystent ds. Administracyjno-Handlowych

HR Support to butikowa Agencja Personalna, która zajmuje się rekrutacjami stałymi na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz oferuje szeroki wachlarz innych usług w obszarze HR.  Działamy na terenie całego kraju oraz poza jego granicami. Od ponad 10 lat skutecznie prowadzimy procesy rekrutacyjne, dlatego zaufało nam tak wielu klientów jak i kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Asystent ds. Administracyjno-Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe
OBOWIĄZKI:
  • Kontakt i obsługa Klientów firmy
  • Odpowiedzialność za stan materiałów i pomoc w zaopatrzeniu
  • Pomoc w tworzeniu ofert pracy
  • Wyszukiwanie kandydatów
  • Prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnych
  • Pomoc i asystowanie przy trwających projektach w firmie
  • Bieżące prace administracyjno-biurowe
  • Aktywne uczestnictwo w promocji firmy oraz tworzeniu contentu i nagrań w social media
WYMAGANIA:
  • Odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, charyzma, zaradność
  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, pracy administracyjnej lub sprzedaży
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • Znajomość pakietu MS office
  • Mile widziana znajomość programu canva, slack lub asana
  • Otwartość na tworzenie i nagrywanie filmów promocyjnych związanych z profilem firmy oraz udostępnianie materiałów na social media
  • Dobra praktyczna znajomość mediów społecznościowych i umiejętność korzystania z nich: tik tok, instagram
  • Dyspozycyjność czasowa - ważne by w sytuacjach kryzysowych, lub tego wymagających można było na Tobie polegać - nie wymagamy dyspozycyjności 24/7 ;-)
  • Odporność na stres - praca z ludźmi bywa ciężka;-), lecz inspirująca;-)
  • Nasza siedziba mieści się na Pradze Południe przy Ostrobramskiej, więc oczekujemy, że dojazdy nie będą stanowić przeszkody, w przeciwnym wypadku współpraca może nie mieć sensu ;-)
  • Szukamy osoby, która chciałaby związać się na dłużej z jednym pracodawcą
OFERUJEMY:
  • Forma współpracy i wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia w zależności od doświadczenia i kwalifikacji. Jesteśmy otwarci na osoby zarówno z doświadczeniem jak i bez
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Szkolenia branżowe
  • Możliwości rozwoju i awansu.
  • Dofinansowanie do szkoleń językowych lub z zakresu umiejętności miękkich
  • Premie świąteczne oraz uznaniowe
  • Pracę w trybie hybrydowym

Podobne ogłoszenia:

Junior Office Manager

Czym dokładnie będziesz się zajmować? przygotowywaniem prezentacji, raportów, podsumowań, zestawień weryfikacją dokumentów przygotowywaniem ofert handlowych, organizacją dokumentów przetargowych sporządzaniem notatek ze spotkań, sporządzaniem pism...

2023-10-23

Firma: Insta Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Włochy, ul. Instalatorów 23

Więcej informacji

Business / Personal Assistant

Responsibilities : Conduct site visits to assess the suitability of various locations for establishing a health centre. Accompany the founder to meetings. Assist in the legal and logistical aspects of setting up a company in Poland. Once the health centre is...

2023-10-15

Firma: Sportech

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Office Assistant

Zakres obowiązków: Organizacja spotkań oraz eventów Przygotowanie przestrzeni pod spotkanie, konferencje zgodnie z wytycznymi klienta Obsługa sprzętu do spotkań on-line (wyświetlacza, prezentacji, projektora) Wsparcie w przypadku wystąpienia problemów...

2023-10-05

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, ul. Postępu

Więcej informacji