Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa klientów – infolinia przychodząca.
- Sprawna obsługa zapytań mailowych.
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English
Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
2023-10-23
Firma: Foundever
Lokalizacja:
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji