Office Assistant
Warszawa, Rondo ONZ 1, 12. piętro
- realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem recepcji,
- dbanie o wizerunek firmy, estetykę i porządek w biurze,
- przyjmowanie gości oraz nadzór nad salami konferencyjnymi,
- kontakt z podwykonawcami i zarządcą budynku,
- zgłaszanie usterek, kontrola stanu materiałów biurowych,
- koordynacja logistyki związanej z eventami organizowanymi w biurze kancelarii.
- dobrej organizacji pracy własnej,
- samodzielności i dokładności w wykonywanych obowiązkach,
- bardzo dobrej znajomość języka angielskiego,
- wysokiej kultury osobistej,
- otwartości i nastawienie na pracę w zespole,
- doświadczenia na podobnym stanowisku w kancelarii prawnej.
- możliwość rozwoju,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, spotkania integracyjne, program poleceń),
- szkolenia m. in. z pakietu MS Office,
- biuro w atrakcyjnej lokalizacji – Rondo ONZ.
Podobne ogłoszenia:
Asystent ds. wdrożeń i wsparcia
Twój dzień pracy będzie się składał z: Wsparcia prac zespołów w obszarach energetyki oraz ESG, gdzie będziesz mieć okazję poszerzyć wiedzę i zdobyć doświadczenie Bieżącej obsługi administracyjnej (m.in. przygotowanie umów, zleceń, prowadzenie...
2023-10-22
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa, ul. Zawodzie 18
Więcej informacjiAsystent/ka działu personalnego
Lokalizacja: Pass, k. Błonia Zadania: Koordynowanie współpracy z jednostkami wspierającymi Wsparcie bieżącej pracy administracji Inne zadania zlecone przez przełożonego Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Samodzielność Znajomość...
2023-10-20
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: Pass
Więcej informacjiAsystent / Asystentka ds. wdrażania projektów
ścisła współpraca z Product Managerami w zakresie wprowadzania produktów na rynek pilnowanie statusów projektów (praca na deadlinach) koordynowanie prac pomiędzy dostawcami zagranicznymi, agencjami marketingowymi oraz międzynarodowymi jednostkami...
2023-10-20
Firma: MPM agd S.A.
Lokalizacja: Milanówek
Więcej informacji