Office Manager and Documentation Administrator

Our Client, an International Engineering and Construction Company specialising in technical and specialist industrial and manufacturing real estate projects, seek a highly experienced, enthusiastic and energetic Office Manager and Documentation Administrator for its newly established office in Warsaw. This is a challenging and rewarding opportunity to work with a team of very experienced engineers in a growing office, located in Mokotów.
 
The role requires fluent English, a self-starter with excellent organisational, communication and interpersonal skills.
 
The ideal candidate will play a key role in the overall day-to-day office management and will be the first point of contact for the clients.
Office Manager and Documentation Administrator
Nr ref.: ODM23
Location: Warsaw, Mokotów
Start date: ASAP

 

 Responsibilities:

  • Managing the day-to-day operations of the office
  • Provide administrative support for members of the management team
  • Organising the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment
  • Organising and maintaining calendar of the company, arranging internal and external business meetings
  • Schedule meetings and conference rooms, keeping the reception area tidy and conference rooms
  • Meeting and greeting clients
  • Answering and forwarding phone calls
  • Preparing documents for meetings
  • Cooperation with all HR/payroll issues with external company
  • Assisting with preparation for new employees
  • Establish, maintain and update files, databases and other documents; keeping record of invoices
  • Receive, sort and distribute office correspondence, packages

Requirements:

  • 10+ years’ experience on similar position
  • Experience in an international environment where English was a language of a daily basis communication preferred
  • Experience in the construction or engineering industry advantage but not essential
  • Very strong communication & interpersonal skills
  • Excellent organizational skills
  • Problem-solving and decision-making skills
  • Ability to handle multiple priorities
  • Ability to quickly adapt and flexibility where necessary
  • Reliable and attention to detail is critical for this role
  • Higher education, technical fields are welcome

Offer:

  • Contract of employment
  • Office based role as it is a growing company and very hands-on
  • Work in an international environment
  • Good working atmosphere
  • Attractive salary

An excellent opportunity to work within an international / multicultural dynamic organisation.

 

Applications in English.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (w moim CV oraz innych dokumentach składających się na ofertę pracy, jeśli takie przedstawiłem/am, np. w liście motywacyjnym) przez Headcount Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz przez klientów rekrutera, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez okres niezbędny do zrealizowania procesu rekrutacji. Wiem, że mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Posiadam dane kontaktowe administratora, za pomocą których mogę cofnąć moją zgodę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Headcount Solutions Sp. z o.o. w Warszawie zawartych w mojej ofercie pracy zawartych w mojej ofercie pracy (w moim CV oraz innych dokumentach składających się na ofertę pracy, jeśli takie przedstawiłem/am, np. w liście motywacyjnym) dla celów rekrutacji przyszłych prowadzonych przez rekrutera, przez okres 5 lat od daty uzyskania moich danych. Wiem, że mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Posiadam dane kontaktowe administratora, za pomocą których mogę cofnąć moją zgodę.

Podobne ogłoszenia:

Head of the Management Board Office / Executive Assistant (CEO, CFO)

Opis stanowiska : Zarządzanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, administracji i obsługi recepcyjnej, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in....

2023-10-22

Firma: Contract Administration Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Więcej informacji

Office Coordinator

Twoim zadaniem będzie: Koordynacja procesów operacyjnych i systemowych związanych z nieruchomościami Klienta Organizacja podróży służbowych, spotkań wewnętrznych, zewnętrznych Wsparcie managera floty samochodowej Organizacja eventów biurowych Nadzór nad...

2023-10-19

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Kierownik Biura Zarządzania Portfelem, Programami i Projektami

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: W ramach prowadzenia obszaru Zarządzania Portfelem, Programami i Projektami w organizacji: Pełna odpowiedzialność za rozwój obszaru project management w firmie, Planowanie...

2023-10-18

Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji