Office Manager and Documentation Administrator
Responsibilities:
- Managing the day-to-day operations of the office
 - Provide administrative support for members of the management team
 - Organising the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment
 - Organising and maintaining calendar of the company, arranging internal and external business meetings
 - Schedule meetings and conference rooms, keeping the reception area tidy and conference rooms
 - Meeting and greeting clients
 - Answering and forwarding phone calls
 - Preparing documents for meetings
 - Cooperation with all HR/payroll issues with external company
 - Assisting with preparation for new employees
 - Establish, maintain and update files, databases and other documents; keeping record of invoices
 - Receive, sort and distribute office correspondence, packages
 
Requirements:
- 10+ years’ experience on similar position
 - Experience in an international environment where English was a language of a daily basis communication preferred
 - Experience in the construction or engineering industry advantage but not essential
 - Very strong communication & interpersonal skills
 - Excellent organizational skills
 - Problem-solving and decision-making skills
 - Ability to handle multiple priorities
 - Ability to quickly adapt and flexibility where necessary
 - Reliable and attention to detail is critical for this role
 - Higher education, technical fields are welcome
 
Offer:
- Contract of employment
 - Office based role as it is a growing company and very hands-on
 - Work in an international environment
 - Good working atmosphere
 - Attractive salary
 
An excellent opportunity to work within an international / multicultural dynamic organisation.
Applications in English.
Podobne ogłoszenia:
Head of the Management Board Office / Executive Assistant (CEO, CFO)
Opis stanowiska : Zarządzanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, administracji i obsługi recepcyjnej, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in....
2023-10-22
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Więcej informacjiOffice Coordinator
Twoim zadaniem będzie: Koordynacja procesów operacyjnych i systemowych związanych z nieruchomościami Klienta Organizacja podróży służbowych, spotkań wewnętrznych, zewnętrznych Wsparcie managera floty samochodowej Organizacja eventów biurowych Nadzór nad...
2023-10-19
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiKierownik Biura Zarządzania Portfelem, Programami i Projektami
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: W ramach prowadzenia obszaru Zarządzania Portfelem, Programami i Projektami w organizacji: Pełna odpowiedzialność za rozwój obszaru project management w firmie, Planowanie...
2023-10-18
Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji