Office Manager
Ukrpol sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie Fit out powierzchni biurowych. Wykonuje usługi w obszarze projektowania, aranżacji i modernizacji powierzchni biurowych i komercyjnych: prace budowlane, instalacyjne, przygotowywanie koncepcji, dostawa materiałów dla indywidualnych klientów, opracowywanie kompletnych projektów oraz ich koordynacja. Jesteśmy z Klientem od początku do końca – od pomysłu, aż po odbiór powierzchni.
- Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne i spożywcze),
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, przesyłki kurierskie), rejestracja faktur i wprowadzanie na listę płatności,
- Obsługa firmowej skrzynki mailowej,
- Koordynowanie procesu obiegu dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów,
- Przygotowywanie i kompletowanie wszelkich dokumentów kadrowych i finansowych firmy dla biura rachunkowego (weryfikacja faktur, rozliczanie delegacji, przygotowywanie raportów kasowych),
- Współpraca oraz kontakt z inwestorami, podwykonawcami i hurtowniami,
- Zarządzanie flotą samochodową,
- Inne bieżące sprawy administracyjne i wykonywanie poleceń zleconych przez przełożonego.
- Doświadczenie w pracy biurowej (minimum 2 lata),
- Wykształcenie wyższe,
- Samodzielność, umiejętność organizacji czasu pracy i ustalania priorytetów,
- Umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
- Znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
- Umowę o pracę,
- Pracę w miłej atmosferze,
- Możliwość rozwoju.
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Opieki Szpitalnej
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia przy ul. Szamockiej 6 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: wsparcie administracyjne dla lekarzy, obsługa i koordynacja Pacjentów, weryfikacje niezbędnych danych w dokumentacji medycznej...
2023-10-23
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szamocka 6
Więcej informacjiReferent w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
Twój zakres obowiązków: Zakładanie i prowadzenie umów kosztowych i przychodowych dla procesów biznesowych z obszaru zarządzania nieruchomościami. Weryfikacja otrzymanych faktur potwierdzających wykonanie umów kosztowych. Księgowanie kosztów i przychodów...
2023-10-23
Firma: PGE Dystrybucja S.A.
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marsa 95
Więcej informacjiPracownik administracyjny
wg. stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: niekaralność Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne:
2023-10-21
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Więcej informacji