Opiekun Pacjenta Stomatologii
Warszawa, Powstańców Śląskich 10
Dołącz do nas jeśli:
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem),
- posiadasz umiejętności sprzedażowe,
- dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz koordynowania grafikami.
- posiadasz umiejętność organizowania pracy, aby zapewnić skuteczne i efektywne funkcjonowanie centrum stomatologicznego.
- masz doskonałe umiejętności interpersonalne, umożliwiające nawiązywanie kontaktów z pacjentami i wykazujesz empatię wobec ich potrzeb.
Mile widziane doświadczenie w stomatologii lub na podobnym stanowisku.
- zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb.
- koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia.
- przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu procesu leczenia.
- sprzedaż pakietów i usług stomatologicznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów.
- edukacja pacjentów na temat stomatologii, zapewnianie im niezbędnych informacji na temat planu leczenia i dbania o zdrowie jamy ustnej.
- Umowę o pracę na pełen etat, zapewniającą stabilne zatrudnienie i pełne świadczenia pracownicze.
- Codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera i wzajemna pomoc.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, które wyróżni Twoje CV w przyszłości.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, zapewniającą szybki dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.
- Darmowe wejście na siłownię dwa razy w tygodniu, aby dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.
- Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, z biletami do kina, teatru, karnety sportowe itp. w korzystnych cenach
- Grupowe ubezpieczenie NNW, abyś czuł się bezpiecznie podczas wykonywania swoich obowiązków.
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English
Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
2023-10-23
Firma: Foundever
Lokalizacja:
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji