Referendarz

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 127956

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa;
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Współpracuje przy opracowaniu danych do projektu ustawy budżetowej oraz sprawozdania z wykonania budżetu państwa, w celu wykonania zadań związanych z zapewnieniem w ustawie budżetowej środków na realizację Wspólnej Polityki Rolnej (WPR)
  • Obsługuje finansowanie wyprzedzające wybranych działań w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) poprzez przygotowywanie projektów decyzji uruchamiających rezerwy celowe budżetu państwa oraz analizuje i opiniuje wnioski dotyczące zapewnienia finansowania, jak również prowadzi szczegółową ewidencję w tym zakresie
  • Współpracuje w zakresie monitorowania wydatkowania środków w ramach WPR pod kątem założeń i limitów przyjętych w ustawie budżetowej na dany rok, w tym sporządza okresowe lub bieżące sprawozdania dla innych komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów lub klientów zewnętrznych
  • Prowadzi ewidencje i bazy danych dotyczące środków przeznaczonych na finansowanie wyprzedzające PROW 2014-2020
  • Współpracuje przy przygotowywaniu materiałów i dokumentów na potrzeby kontroli Najwyższej Izby Kontroli (NIK) lub misji z Komisji Europejskiej
  • Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa „TREZOR” w zakresie wykonywania budżetu państwa
  • Współdziała w procesie uruchamiania środków z bezzwrotnej części w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO) oraz monitorowanie oraz prowadzenie ewidencji w ww. zakresie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość problematyki Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy unijnych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność posługiwania się programem Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: studia podyplomowe w zakresie programów finansowanych z udziałem środków UE

Podobne ogłoszenia:

Młodszy referent ds. administracyjnych

Obsługa interesanta, archiwizowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych, załatwaianie spraw z zakresu ochrony środowiska, kadr, spraw obywatelskich. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...

2023-10-20

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Lokalizacja: Korczew

Więcej informacji

Referent

Warunki pracy Stanowisko pracy znajduje się w budynku wyposażonym w windy i podjazdy, toaleta jest dostosowana do osób z niepełnosprawnością ruchową. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca...

2023-10-20

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Referent

Warunki pracy Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji. Praca w...

2023-10-20

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Lokalizacja: Ciechanów

Więcej informacji