Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
Miejsce pracy: Warszawa
Opis funkcji pełnionych przez pracownika:
- Pełna obsługa zamówień klientów e-commerce;
- Komunikacja z klientami e-commerce (b2b, klienci detaliczni);
- Opracowywanie raportów sprzedaży i działań kanału e-commerce;
- Działania asystenckie dla dyrektora generalnego, dyrektora handlowego, kierownika działu marketingu
- Obsługa rozmów telefonicznych, korespondencji, zapewnienie odbioru, przekazywania i przechowywania informacji.
- Organizacja firmowych wyjazdów służbowych – rezerwacja hoteli, biletów itp.
- Nadzór i organizacja zaopatrzenia biura firmy,
- Zadania sekretarskie.
Wymagania:
- Pracownik powinien mieć i znać:
- Dobrą znajomość ustawodawstwa i regulacji prawnych dotyczących e-commerce w Polsce;
- Umiejętność planowania i organizacji sprzedaży w Internecie;
- Warunki dostaw, przechowywania i transportu wyrobów kosmetycznych firmy;
- Standardy i specyfikacje wyrobów kosmetycznych firmy;
- Zasady rejestracji dokumentacji sprzedaży;
- Podstawy zarządzania dokumentacją i pracy biurowej;
- Umiejętności komunikacyjne;
- Język polski - poziom C1 i wyższy;
- Użytkownik zaawansowany w obsłudze komputera (MS Office, Optima, zarządzanie handlem elektronicznym itp.);
- Doświadczenie min. 1 rok na stanowisku w ds. e-commerce;
- Celowość, doskonałe zarządzanie czasem, dobra organizacja;
- Warunek konieczny - doświadczenie w e-comerce
Wymagania pożądane:
- Angielski – B1 i wyższy;
- Zakwaterowanie w Warszawie lub okolicach Piaseczna;
- Wykształcenie wyższe / nieukończone wyższe, kierunek gospodarczy, finansowy lub handlowy ;
Oferujemy:
Wynagrodzenie:- Na okres próbny: 3 600 zł netto;
- Po okresie próbnym: 4000 zł + bonus netto.
Harmonogram pracy pracownika:
- Od 8.00 do 16.00 pięć dni w tygodniu (praca biurowa).
Warunki pracy:
- Okres próbny do 3 (trzech) miesięcy: Umowa Zlecenie;
- Po okresie próbnym: Umowa o pracę.