Specjalista ds. Komunikacji Customer Experience

Specjalista ds. Komunikacji Customer Experience
 
Miejsce pracy: ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)
 
Bardzo prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.
 
 Główne zadania
  • Koordynacja projektowania i wdrażania inicjatyw kulturowych skoncentrowanych na kliencie, takich jak nagrody za doskonałą jakość obsługi klienta, dzień obsługi klienta itp. w regionie;
  • Tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych treści komunikacyjnych skoncentrowanych na dostarczaniu najwyższej jakości obsługi klienta i wzmacnianiu kultury zorientowanej na klienta, za pośrednictwem platform takich jak: SharePoint Hub, Yammer, e-mail (Eloqua), biuletyny, wydarzenia, seminaria internetowe itp., cała treść tworzona jest w języku angielskim;
  • Utrzymanie regionalnych kanałów komunikacji Customer Experience;
  • Wsparcie projektów Customer Experience i Customer Centric Culture w Europie: analiza opinii klientów; podpozycje ulepszeń; udział w promowaniu działań i ulepszeń opartych na informacjach zwrotnych dla klientów;
  • Udział w globalnych i regionalnych spotkaniach, w tym w Globalnej Ścieżce Zaangażowania Klientów i Kultury;
  • Promowanie kultury zorientowanej na klienta w regionie Europa, w Cemex;
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów;
  • Ścisła współpraca i zapewnienie wsparcia różnym obszarom biznesowym Cemex, zwłaszcza Marketingowi, Komunikacji i Handlowi, w celu wspierania Programów Poprawy Doświadczeń Klienta, lokalnie, jak i regionalnie.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, ekonomia);
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej firmie;
  • Doświadczenie w zakresie: standardów obsługi klientów, optymalizacji procesów, zarządzania projektami, efektywnej komunikacji i tworzenia treści;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z programami graficznymi, typu: Adobe InDesign, Canva, itp.;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z interesariuszami anglojęzycznymi oraz codzienna praca w języku angielskim).
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania długofalowych relacji;
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
  • Kreatywność oraz umiejętność stosowanie technik typu „design thinking”.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • Pracę w ambitnym zespole;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w stale rozwijającym się obszarze;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
    • Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
    • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę, na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
    • Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
    • Dofinansowanie do okularów;
    • Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
    • Atrakcyjny system nagród - nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
    • W trudnej sytuacji życiowej, finansowej - pomoc w postaci zapomogi finansowej.

Podobne ogłoszenia:

Specjalista/ starszy specjalista ds. badań

okres próbny Biuro Jakości Sprzedaży

2023-10-21

Firma: PKO Bank Polski

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Ekspert ds. badań satysfakcji i lojalności klientów

na czas określony Departament Klienta Rynku Detalicznego

2023-10-17

Firma: PKO Bank Polski

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Analityk/ ekspert ds. cx/nps

na czas określony Departament Klienta Rynku Detalicznego

2023-10-06

Firma: PKO Bank Polski

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji