Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

(Warszawa, Chmielna 89)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów obszaru bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej,
  • utrzymujesz kontakt z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,
  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
  • pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
  • prowadzisz czynności reklamacyjne,
  • sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • znasz dobrze jęz. angielski w mowie i piśmie,
  • posługujesz się językiem polskim w stopniu komunikatywnym,
  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, bankowość),
  • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
  • posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą kreatywną,
  • potrafisz doskonale organizować pracę własną i pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
  • jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze zorganizowaną,
  • znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami, obsługa zgłoszeń klientów (mailowo i telefonicznie) Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi:...

2023-09-29

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Więcej informacji