Specjalista ds. Obsługi Klienta

Panek SA, największy polski operator CarSharing, prowadzi rozwój systemu do obsługi tego wschodzącego biznesu. Obecnie poszukujemy doświadczonego Analityka Biznesowo - Systemowego, który pomoże nam w usprawnieniu organizacji w zakresie kreowania i optymalizacji procesów Spółki.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Wsparcie telefoniczne i mailowe klientów korzystających z aplikacji PANEK - także w języku angielskim;
  • Informowanie o świadczonych usługach i pomoc w rozwiązywaniu problemów;
  • Weryfikacja dokumentów i aktywacja nowych użytkowników aplikacji mobilnej.

Nasze wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej, w weekendy i w porze nocnej;
  • Umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
  • Min. 30% zniżki na przejazdy autami Panek Car Sharing i Car Rental;
  • Kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Pracę w atrakcyjnym biurze w dobrej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English

Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

2023-10-23

Firma: Foundever

Lokalizacja:

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...

2023-10-21

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...

2023-10-21

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji