Specjalista ds. optymalizacji powierzchni

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. optymalizacji powierzchni
umowa na zastępstwo
Pion Administracji

(Warszawa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • realizujesz zadania związane z optymalizacją powierzchni nieruchomości (gromadzisz dane, przygotowujesz analizy i uczestniczysz w projektach realizowanych w tym obszarze),
  • uczestniczysz w procesie obsługi zmian zapotrzebowania na powierzchnię przez jednostki specjalistyczne w skali całego Banku,
  • uczestniczysz w realizacji projektów i przedsięwzięć związanych z rozwojem i modernizacją sieci sprzedaży dedykowanej dla Klientów oraz udział w projektowaniu planu rozwoju i zmian w sieci rynku detalicznego w segmencie bankowości prywatnej,
  • monitorujesz wykorzystanie powierzchni i zajętości stanowisk pracy przy użyciu dostępnych w Banku narzędzi,
  • uczestniczysz w sporządzaniu planu optymalizacji powierzchni Banku i monitorowaniu jego realizacji,
  • planujesz zmiany powierzchni Banku z uwzględnieniem form użytkowania i przydziału powierzchni. 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, administracja, zarządzanie, zarządzanie projektami, logistyka, analiza danych -big data,
  • posiadasz doświadczenie w pracy w zakresie zadań realizowanych przez zespół, w szczególności umiejętność pozyskiwania i przetwarzania danych oraz sporządzania raportów,
  • posiadasz umiejętność prowadzenia projektów (znajomość metodyk LSS, Prince, Agile),
  • znasz bardzo dobrze pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • jesteś osobą gotową do pracy na systemach informatycznych wykorzystywanych w Banku, w tym do zarządzania powierzchnią,
  • jesteś osobą kreatywną, posiadasz umiejętność generowania pomysłów,
  • jesteś osobą komunikatywną i posiadasz umiejętność uzgadniania stanowisk między partnerami biznesowymi,
  • posiadasz zdolność dostosowania do zmiennych warunków otoczenia (projekty prowadzone w różnych środowiskach, również poza bankiem),
  • masz dobrą organizację pracy,
  • jesteś osobą odporną na stres,
  • posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu, oczekiwań i w środowisku uzgodnień biznesowych.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Opieki Szpitalnej

Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia przy ul. Szamockiej 6 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.​ Twoją rolą będzie: wsparcie administracyjne dla lekarzy, obsługa i koordynacja Pacjentów, weryfikacje niezbędnych danych w dokumentacji medycznej...

2023-10-23

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, ul. Szamocka 6

Więcej informacji

Referent w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami

Twój zakres obowiązków: Zakładanie i prowadzenie umów kosztowych i przychodowych dla procesów biznesowych z obszaru zarządzania nieruchomościami. Weryfikacja otrzymanych faktur potwierdzających wykonanie umów kosztowych. Księgowanie kosztów i przychodów...

2023-10-23

Firma: PGE Dystrybucja S.A.

Lokalizacja: Warszawa, ul. Marsa 95

Więcej informacji

Pracownik administracyjny

wg. stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: niekaralność Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne:

2023-10-21

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Więcej informacji