Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim

Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wołoska 22A
Twój zakres obowiązków:
  • Jako Specjalista ds. turystyki w Contact Center będziesz zajmować się odbieraniem połączeń telefonicznych od Klientów, którzy chcą zaplanować swoje wymarzone wakacje. Twoim zadaniem będzie dobranie oferty zgodnie z ich potrzebami, a także założenie rezerwacji. 
  • U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do profesjonalnej telefonicznej i e-mailowej obsługi Klientów.
Jeśli:
  • Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
  • Biegle posługujesz się językiem czeskim?
  • Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
  • Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
  • Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
  • Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
  • Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
  • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?

Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy:
  • umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • pracę w zespole z fantastycznymi ludźmi
  • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z  karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English

Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

2023-10-23

Firma: Foundever

Lokalizacja:

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...

2023-10-21

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...

2023-10-21

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji