Specjalista Obsługi Klienta
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.
- Realizacja planów sprzedażowych
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
- Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń
- Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
- Budowanie portfela klientów
- Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży
- Ukończone studia wyższe – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
- Znajomość pakietu Ms Office
- Umowa o pracę a czas określony w celu zastępstwa
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English
Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
2023-10-23
Firma: Foundever
Lokalizacja:
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji