Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
- Bieżąca obsługa klientów - bezpośrednio, telefonicznie, mailowo
- Raportowanie i dokumentacja przyjęć oraz sprzedaży i rozliczeń wewnętrznych,
- Rozliczanie gotówki po sprzedaży
- Informowanie klientów/kierowców o zasadach poruszania się po zakładzie, prowadzenie rejestru szkoleń.
- Przygotowywanie informacji (zestawienia, raporty) wg potrzeb Przełożonego i innych działów
- Obsługa wagi/ programu wagowego i wystawianie dokumentów WZ
- Nadzór nad poprawnym przebiegiem załadunków wg procedur i norm bezpieczeństwa
- Przestrzeganie przepisów BHP
- umowę o pracę
- pakiet Medicover, karta Multisport
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- fundusz pracowniczy
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Wykształcenie min. średnie lub techniczne
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta lub administracją
- Znajomość podstaw procesów transportowych i jakościowych w budownictwie
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, uczciwość
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English
Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
2023-10-23
Firma: Foundever
Lokalizacja:
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Twoją rolą będzie: Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Obsługa płatności; Współpraca ze wszystkimi działami Spółki. Oczekiwania wobec Ciebie:...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoją rolą będzie: Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych); Akceptacja dokumentów księgowych; Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej; Przygotowywanie raportów oraz...
2023-10-21
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacji