Specjalista

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Sanitarnego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 128896

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku od ul. Targowej 65. Drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Targowej 65 pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z czterech toalet znajdujących się na parterze, II, IV i VI piętrze. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.

Zakres zadań

  • Realizuje zadania związane ze wsparciem merytorycznym użytkowników końcowych systemów informatycznych, w szczególności rozwiązywaniem zgłoszeń (helpdesk)
  • Współuczestniczy w zbieraniu oraz analizie wymagań biznesowych dla systemów informatycznych będących we właściwości Departamentu
  • Współuczestniczy w opracowywaniu i aktualizacji procedur związanych z obsługą systemów informatycznych będących we właściwości Departamentu
  • Realizuje zadania związane z opracowywaniem kierunków rozwoju i optymalizacji systemów informatycznych będących we właściwości Departamentu
  • Realizuje prace związane z identyfikacją, analizą i zarządzaniem ryzykiem w zakresie wdrażanych i funkcjonujących systemów informatycznych będących we właściwości Departamentu
  • Opracowuje analizy, zestawienia i raporty w zakresie zadań realizowanych w Wydziale

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w obszarze helpdesk
  • Znajomość pakietu Microsoft 365
  • Wiedza z obszaru teleinformatyki
  • Wiedza z obszaru wsparcia użytkowników końcowych systemów IT
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętności komunikacyjne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z metodyk zarządzania usługami ITIL lub równoważnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętności modelowania procesów biznesowych
  • Odporność na stres
  • Dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista

Podobne ogłoszenia:

Młodszy Specjalista ds. Service Desk

Szukamy Ciebie, jeśli: chcesz rozwijać się w obszarze IT (niewymagane doświadczenie) posiadasz znajomość pakietów biurowych jesteś komunikatywny/a, zaangażowany/a i chętnie uczysz się nowych rzeczy umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy i nie boisz...

2023-10-04

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Więcej informacji

Pracownik HelpDesk IT

CEL PRACY administrowanie kontami w usłudze AD wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego instalacja, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego instalacja i aktualizacja oprogramowania współpraca z grupą wsparcia...

2023-10-02

Firma: KRKA Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Warszawa

Więcej informacji