Konsultant / Konsultantka w Contact Center
w Contact Center
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: Poniedziałek-Niedziela, Dni świąteczne
Godziny pracy: 7:00-23:00
Tryb wypłaty: miesięczna
System wynagrodzeń: stała podstawa + prowizja
- Profesjonalna obsługa obecnych klientów T- Mobile
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
- Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
- Łatwość w nawiązywaniu znajomości
- Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
Aplikując do naszego Contact Center dołączysz do jednego z naszych zespołów. Odpowiadamy za pierwszą linią wsparcia dla naszych klientów oraz za dosprzedaż innych produktów z naszej oferty. Obsługujemy wyłącznie naszych obecnych klientów:)
Pracujemy w modelu hybrydowym: 50% czasu pracy z domu, 50% czasu z biura.
Dodatkowo możesz liczyć u nas na:
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Otrzymasz dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne ogłoszenia:
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
2023-10-22
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: Warszawa, Fort Wola
Więcej informacjiKonsultant ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej, dokładnej i zorganizowanej, z komunikatywną znajomością języka...
2023-10-21
Firma: Telemedi sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Więcej informacjiKonsultant telefoniczny
Wspópraca z agentami ubezpieczeniowymi, obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo), rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów, budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami. Wymagania konieczne:...
2023-10-20
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Lokalizacja: Siedlce
Więcej informacji